Navigáció
Sekretariát - RUVZPP
administratívne, korešpondenčné a evidenčné práce, vybavovanie korešpondencie, telefónny styk, elektronickú komunikáciu,
organizačné zabezpečenie zasadania stálych poradných orgánov, porád, rokovaní a návštev RH a GTSÚ, vyhotovovanie záznamov o plnení úloh z rokovaní,
pripravuje odborné podklady pre RH a GTSÚ slúžiace na prípravu správ, informácií pre verejnosť a masmédiá,
zabezpečuje kontrolu uložených úloh z operatívnej porady a z príkazov RH a GTSÚ,
kontroluje dodržiavanie termínov predkladaných správ,
zabezpečuje evidenciu podaní podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám,
zabezpečuje vydávanie a evidenciu služobných preukazov,
sleduje uplatňovanie sankčných opatrení, sumarizuje ich uloženie za RÚVZ,
vedie agendu o uložených blokových pokutách,
zabezpečuje správu budovy, hnuteľného a nehnuteľného majetku,
zabezpečuje údržbárske práce pre potreby všetkých organizačných útvarov,
zabezpečuje činnosti spojené s PO a BOZP, školenia zamestnancov a vodičov,
zabezpečuje odborné skúšky technických, energetických a vyhradených zariadení,
zabezpečuje vedenie agendy v oblasti odpadového hospodárstva,
zabezpečuje plánovanie, prípravu a realizáciu investičných akcií,
zabezpečuje prevádzku služobných motorových vozidiel,
zabezpečuje likvidáciu vyradeného majetku.