Osobný úrad

Osobný úrad v zmysle zák. č. 400/2009 Z. z. zabezpečuje plnenie úloh, ktoré vyplývajú služobnému úradu zo štátnozamestnaneckých vzťahov, z pracovno - právnych vzťahov a z právnych vzťahov upravujúcich služobný pomer. Do náplne činnosti osobného úradu spadá aj personálna a mzdová agenda úradu a oblasť sociálnych vecí. Na čele osobného úradu je vedúci. Osobný úrad spracováva najmä tieto písomnosti:

  • služobné zmluvy vrátane dodatkov k služobnej zmluve,
  • pracovné zmluvy vrátane dodatkov k pracovnej zmluve,
  • dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru,
  • oznámenie o plate,
  • oznámenie o dĺžke dovolenky a pracovného času,
  • opis činnosti štátnozamestnaneckého miesta,
  • popis pracovných činností,
  • príprava podkladov pre vznik, zmenu a skončenie štátnozamestnaneckého a pracovného pomeru,
  • ďalšie písomnosti týkajúce sa štátnozamestnaneckého a pracovnoprávneho pomeru.