Sekretariát

Viac informácií

Náplň referátu

  • administratívne, korešpondenčné a evidenčné práce, vybavovanie korešpondencie, telefónny styk, elektronickú komunikáciu,
  • organizačné zabezpečenie zasadania stálych poradných orgánov, porád, rokovaní a návštev RH a GTSÚ, vyhotovovanie záznamov o plnení úloh z rokovaní,
  • pripravuje odborné podklady pre RH a GTSÚ slúžiace na prípravu správ, informácií pre verejnosť a masmédiá,
  • zabezpečuje kontrolu uložených úloh z operatívnej porady a z príkazov RH a GTSÚ,
  • kontroluje dodržiavanie termínov predkladaných správ,
  • zabezpečuje evidenciu podaní podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám,
  • zabezpečuje vydávanie a evidenciu služobných preukazov,
  • sleduje uplatňovanie sankčných opatrení, sumarizuje ich uloženie za RÚVZ,
  • vedie agendu o uložených blokových pokutách,
  • zabezpečuje správu budovy, hnuteľného a nehnuteľného majetku,
  • zabezpečuje údržbárske práce pre potreby všetkých organizačných útvarov,
  • zabezpečuje činnosti spojené s PO a BOZP, školenia zamestnancov a vodičov,
  • zabezpečuje odborné skúšky technických, energetických a vyhradených zariadení,
  • zabezpečuje vedenie agendy v oblasti odpadového hospodárstva,
  • zabezpečuje plánovanie, prípravu a realizáciu investičných akcií,
  • zabezpečuje prevádzku služobných motorových vozidiel,
  • zabezpečuje likvidáciu vyradeného majetku.